بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

محبوب ترین مطالب

صیاد

 

خداوندا ! این تو هستی که قلبم را مالامال از عشق به راهت ، اسلامت ، نظامت و ولایتت قرار دادی

خدایا تو می‌دانی که همواره آماده بوده‌ام آنچه را که تو خود به من دادی در راه عشقی که به راهت دارم نثار کنم ، اگر این نبود آنهم خواست تو بود .
پروردگارا ! رفتن در دست توست ، من نمی‌دانم چه موقع خواهم رفت ، ولی می‌دانم که از تو باید بخواهم مرا در رکاب امام زمان (عج) قرار دهی و آنقدر با دشمنان قسم خورده‌ات بجنگم تا به فیض شهادت برسم .
از پدر و مادرم که حق بزرگی بر گردن من دارند می‌خواهم مرا ببخشند ، من نیز همواره برایشان دعا کرده‌ام که عاقبتشان به خیر باشد .
از همسر گرامی و فداکار و فرزندانم می‌خواهم که مرا ببخشند که کمتر توانسته‌ام به آنها برسم و بیشتر می‌خواهم وقف راهی باشم که خداوند متعال به امت زمان ما عطا فرموده ،‌ آنچه از دنیا برایم باقی می‌ماند حق است که در اختیار همسرم قرار گیرد ...
خداوندا ! ولی امرت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را تا ظهور حضرت مهدی (عج) زنده و پاینده و موفق بدار ...

                                                                      فرازی از وصیتنامه امیر صیاد شیرازی


دوره تکاورى بین شیراز و پل خان به سمت مرودشت :

دانشجوها را برده بودم راهپیمایى استقامت . از آسمان آتش مى بارید . خیلى ها خسته شده بودند . نگاهم افتاد به صیاد ، عرق بدنش بخار مى شد و مى رفت هوا . یک لحظه حس کردم دارد آب مى شود . آتش مى گیرد و ذوب مى شود .

شنیده بودم قدرت بدنى بالایى دارد . با خودم گفتم : "این هم که داره مى بُره ."

رفتم نزدیکش و گفتم : "اگه برات مقدور نیست ، میتونى آروم تر ادامه بدى ."

هنوز صیاد چیزى نگفته بود که یکى از دانشجوها خودش رو رساند به ما .

گفت : "استاد ببخشید ! ایشون روزه ان . شونزده - هفده روزه ."

با تعجب گفتم : "روزه است ؟"

پاسخ داد : "بله . الان ماه رمضونه ، صیاد روزه میگیره ."

ایستادم ...

جا ماندم ...

صیاد رفت ، ازم فاصله گرفت ...

نظرات  (۶)

  • توسط:من یک مسافرم
  • متاسفانه وبلاگ اسکالپل هک شده استبرای مطالعه نوشته های قبلی می‌توانید به وبلاگ http://skalpel.blogfa.com مراجعه نماییدهمچنین اگر در لینک‌هایتان آدرس قبلی اسکالپل وجود دارد، آن را اصلاح فرمایید.
    چه بگویم...ناگفته ها را باید دریافت...
  • توسط:اردیبهشتی
  • بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم، ارحم‌الراحمین، رب‌العالمین و صلی‌الله علی محمد واله‌الطاهرین، انالله و اناالیه راجعون.خداوندا! این تو هستی که قلبم را مالامال از عشق به راهت، اسلامت، نظامت و ولایتت قرار دادی. خدایا! تو خود می‌دانی که همواره آماده بوده‌ام آنچه را که تو خود به من دادی، در راه عشقی که به راهت دارم، نثار کنم. اگر این نبود، آن هم خواست تو بود.پروردگارا! رفتن در دست تو است؛ من نمی‌دانم چه موقع خواهم رفت ولی می‌دانم که از تو باید بخواهم مرا در رکاب امام زمانم قرار دهی و آن قدر با دشمنان قسم‌خورده‌ات بجنگم تا به فیض شهادت برسم.از پدر و مادرم که حق بزرگی بر گردنم دارند، می‌خواهم که مرا ببخشند؛ من نیز همواره برایشان دعا کرده‌ام که عاقبت به خیر شوند. از همسر گرامی و فداکار و فرزندانم می‌خواهم که مرا ببخشند که کمتر توانسته‌ام به آنها برسم و بیشتر می‌خواهم وقف راهی باشم که خداوند متعال به امت زمان ما عطا فرموده است.آنچه از دنیا برایم باقی می‌ماند، حق است که در اختیار همسرم قرار گیرد. از همه آنهایی که از من بد دیده‌اند، می‌خواهم که مرا به بزرگی خودشان ببخشند و بالاخره از مردان مخلص خودم به ویژه حاج آقا امیر رنجبر نیکدل، استدعا دارم در غیاب من به امور حساب و کتاب من برسند و با برادران دیگر چون جناب سرهنگ حاج آقا آذریون و تیمسار حاج آقا آراسته در این باب، تشریک مساعی نمایند.خداوندا! ولی امرت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را تا ظهور حضرت مهدی (عج) زنده، پاینده و موفق بدار. آمین یا رب العالمین.من‌الله‌التوفیق علی صیاد شیرازی - 19دی1371.فلق بانو و سید یوسف:ممنون از نظر خوب،کامل و مفیدتان.انشالله سربازان خوبی باشیم برای رهبر عزیز تر از جانمان...
    صیاد دلها همینسید یوسف :باز که تقلب کردی ...
  • توسط:منزل مرصاد
  • خوشا به حال شهیدانچه بی ریا رفتندسید یوسف :جمعی جان دادند و جان گرفتند ، جماعتی جانشان را گرفتند و جانشان ندادند ...
  • توسط:آقاموسی
  • سلامچرا تو وبت نمیشه کلیک راست کرد؟خب الان یه بدبختی بخواد از این مطلب استفاده کنه باید چیکار کنه؟!!!علیکم السلام خوبی مهدی جان ؟خیلی راحت با کلیک چپ مطلب رو انتخاب (مارک) میکنه و به وسیله صفحه کلید Ctrl + C مطلب رو کپی میکنه ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">