بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

محبوب ترین مطالب

ترس

 

 

      و إن أمرءاً لم یصف لله قلبه            لفی وحشۃ من کل نظرۃ ناظر

 


اعتراف نوشت : من از قلبم می ترسم ... أ نـ ا الـ عـ بـ د الحـ قـ یـ ر ، متی إنتبه ؟

پـــــی نوشت : مردی که قلبش را برای خدا صفا نمی دهد ، از نگاه هر بیننده ای وحشت دارد .

 

 

 

 

 

نظرات  (۱۶)

کی هوای بارون نمی کنه این دل؟بخصوص بارونای پاییز ... بخصوص که دختر پاییز باشی و ...گوشه ی حیاط هر وقت بخوام پاییز برام زنده میشه ...فقط کافیه این دل بگیره و تنگ بشهممنون که خنک شدید ... خوشالم که یخ نکردیدیا حقسلام علیکمسکوت
سلاماشتباه نظر گذاشته بوددوست ندارم تاییدی کنم نظرات رو
من از قلبم می ترسم...دلم ریخت...من که عقلمم ریخته ... !
و ایضا زنی که ...تامل بر انگیز !در راه خدا حجاب شد یک سو زن رو جملهٔ کار خویش را یک سو زن در ماندهٔ نفس خویش گشتی و ترا یک سو غم مال و دختر و یک سو زن
  • توسط:تبعید شده ب زمین
  • بسم اللهسلاماعترافی بس بزرگ است برای هر روزمخدایا من از قلبم میترسم ... کفایتم کن ....التماس دعای فرج ...
    سلام..ترسو نباشیم...باشهسلام علیکمولی من می ترسم ...
  • توسط:میناگر عشق(فلق)
  • آپ کنین ...قرار شد ، اول دوستان ...
    خدا دستش و از سرمون بر ندارهاگه من بردارم ، اون بر نمیداره !----------------------------------------------------------------------------------------------اینجا پرینتر داریم ، نظرهایی که دوست نداریم نمایش بدیم رو پرینت میگیریم !
  • توسط:دلتنگ خدا
  • سلام.."خدا" به قلب همه ی ما صفا دهد...دعا کنیم، نور دیده مان، به جمال حق منور گردد...اتش قلبمان ، به عشق روشن گردد...و قلبمان، باد "خدا" صفا گیرد..در پناه حق...
    سلام با تبادل لینک موافقی یا نه بدو بدو جواب بده
    سلام شما هم دقتت پایینه ها اون تولد حضرت زینب بود نه من حالا یک به یک مساوی من هم همون کیک رو خواستم داداش ، خوردین ؟ نکنه بهت ندادن ؟
  • توسط:گولاگولا
  • سلام اخوی روی آمدن نداشتیم ولی خوب آمدیم این پست عجیب حالمان را عوض کرد یا علیسلام علیکمانشاءالله که خوبید ؟تاخیرتان زیاد بود ... انشاء الله که دستتان پر باشدممنون از حضورتانیا حق علی
    کیک کجابود خوردید؟ ببخشید من دقت نکردم اما هر چی که بود جالب بود
    سلام چه حدیث جالبی خدا توفیق صفا دادن به قلبمان را بدهد قابل دونستید به وب منم سر بزنین با "تولد زینب من "آپمسلام علیکمحدیث نیستممنون از حضورتون
    بسم اللهکامنت قبل جواب این نوشته شما بود:"مردی که قلبش را برای خدا صفا نمی دهد ، از نگاه هر بیننده ای وحشت دارد ."سلام علیکممتوجه شدم من هم از همون در جواب استفاده کردم .
    دلت را خانه ما کن مصفا کردنش با من
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">