بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

محبوب ترین مطالب

تبریک بابای انقلابی ام

تبریک به بابای انقلابی ام


تلاش می کنم که فرزند صالحی برایتان باشم

نظرات  (۵)

سلام خیلی عالی بود واقعا لذت بردم

به من هم سر بزنید

التماس دعا

  • بهشت زیر پای مادران است.
  • ₪₪✜₪₪✜₪₪✜₪₪✜₪₪✜₪₪✜₪₪✜₪₪✜
    الهی! اگر تو مرا به جرم من بگیری، من تو را به کرم تو بگیرم
    و کرم تو از جرم من بیش است.
    الهی! اگر دوستی نکردم، دشمنی هم نکردم
    اگر بر گناه مصرّم، اما بر یگانگی تو مُقرّم.
    الهی! اگر توبه، بی‌گناهی است، پس تائب کیست؟
    و اگر پشیمانی است، پس عاصی کیست؟
    الهی! از پیش خطر و از پس راهم نیست؛
    دستم گیر که جز تو پناهم نیست.
    الهی! گهی به خود نگرم، گویم از من زارتر کیست؟
    گهی به تو نگرم، گویم از من بزرگوارتر کیست
    الهی! می‌بینی و می‌دانی، و برآوردن، می‌توانی.
    الهی! چون حاضری چه جویم، و چون ناظری چه گویم؟
    الهی! تو بساز که دیگران ندانند، و تو نواز که دیگران نتوانند
    الهی! چون توانستم، ندانستم، و چون که دانستم، نتوانستم.
    الهی! بیزارم از آن طاعتی که مرا به عُجب آرد،
    و بنده آن معصیتم که مرا به عذر آورد
    الهی اگر به «دعا» فرمان است قلم رفته راچه درمان است ؟،
    الهی! ابوجهل، از کعبه می‌آید!
    و ابراهیم از بتخانه! کار به عنایت بود، باقی بهانه

    ای خالق ذوالجلال نومید مکن آن را که به درگهت نیازی دارد.
    ₪₪✜₪₪✜₪₪✜₪₪✜₪₪✜₪₪✜₪₪✜₪₪✜
    lمکه ای تان هم آمد! پست جدید بزنید برادر!
    پاسخ:
    منتظرکربلاییشان هستیم !

    با سلام و تبریک مبعث حضرت رسول (صلی الله علیه و آله)

    ختم قرآن پنجم هدیه به محضر ایشان ، درصورت تمایل اعلام بفرمایید ..

    التماس دعا

    یا علی مدد
  • / پـنـجـره بـاز / تـرمــ ه
  • + سـلآم و ارادتــــ ..

    / ان شاء الله /

    شـہـادتــــ نصـبـتـوטּ ..

    زیـر ســایـ‌ ه مــآدر /س/ بودטּ را برایـتــاטּ آرزو مے کنم ..

    { عـذر بابتــ ه تأخـیـر }
    .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">