بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

محبوب ترین مطالب

روزنگار - 1

نشسته ام کنار بخاری اتاق ...

ارتفاع پنجره ی مشرف به حیاط یه خوره زیاده ...

محوطه رو نمیشه دید ...

چشم دوختم به مانیتور ...

دونه های سفید برف ، میخورن توی کاور دوربین محوطه ...

سپید ِ سپید شده ...

هر وقت که میخوام خلوص سفیدی چیزی رو بیان کنم ، یاد کلمه "سپید" می افتم (احساس می کنم خلوص اش بیشتره)

روزگار رو نمیتونم با سپید توصیف کنم ، همون "سفید" براش خوبه (ناخالصی داره) !

عین این روز های من !

.

.

.

التماس دعا

 


 اعتراف نوشت : ... أ نـ ا الـ عـ بـ د الحـ قـ یـ ر ، متی إنتبه ؟

پیامـک نوشـت : کلید عوض نشده است !

 

  • سید

خلوص

برف

نظرات  (۳)

  • توسط:میناگر عشق
  • و علیکم برادر ...همین اینجوری نوشتن ها .برای پیامک نوشت هم ...علی یارتونمتوجه شدم ...برادر ...؟
خوشحال شدم از نظراتتون ...حق نگهدارتون
  • توسط:میناگر عشق
  • سلام علیکمسید؟!میخواین این پیامک نوشت بشه چیز دیگری؟!متفاوت بود با خیلی از پست ها! شروع خوبیه:)سپیدی دل ...دعا کنید لطفاعلیکم السلام و رحمه اللهچطور ؟چی شروع خوبیه ؟ ...قسم به دعا ، محتاجم به دعا ...
  • توسط:علی اکبر
  • سلاماین فلان ابن فلان خیلی باحال بود!خیلی ...121علیکم السلام
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">