بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

محبوب ترین مطالب

عشق پنهان

 

 

  و إنی و ایاه لفی الحب صادق                    نموت بما نهوی جمیعا ، و لا نبدی

 


پی نوشت : من و او بی شک در عشق صادقیم، می میریم به آنچه عاشقیم و آشکارش نمی سازیم .

اعتراف نوشت :

       سایه معشوق اگر افتاد بر عاشق چه شد           ما به او محتاج بودیم او به ما مشتاق بود

 

 

نظرات  (۵)

  • توسط:میناگر عشق(فلق)
  • پی نوشتتون و دوست داشتم سید...امید به اینکه زیاد درد عشق نکشین..اینم لایک میزنم:ما به او محتاج بودیم او به ما مشتاق بود رد نگاه من تو بعضی از پست ها ثبت نشده ها سید!:- اعتراض شدیدمن محتاج دعام...لطفا دعام کنینپستتون خوب بوووووددرد عشقی کشیده ام که مپرس ... البته ادامه دارهقابل توجه خودم : عشق که درد نداره ، هجران درد داره رد نگاهتون ثبت شده ... اما این جا نه ...خدا بهتر میدونه که من محتاج دعا هستم ... دلمان بیمار استپس لطفا شما بنده را دعا بفرمایید
    سلاماینجا چه عرفانی دود میکیند اخوی. خوش به حالتان.التماس دعاسلام علیکمنمی دانم با این دود چه کنم هم جلوی دیدم را گرفته ...و هم چشمم را می سوزاند ...نمی دانم از نادیدن اندوهناک باشم یا از سوزش چشم خوشحال !دعا کنید برایم که به سلامت بگذرممحتاج به دعایمیا حق علی
    بسم اللهتازه دوزاریمان افتاد که قالب وبلاگمان پریده بودبررسی و اطاعت امر شدقالبی نو برگزیدیم از برای پیجمان قضیه ناراحتی و تعداد نظرات چیست؟آیا؟برای پست:گاهی سخت میشود فهمید عشق را و عاشق را و....میان عاشق و معشوق رازی استچه داند آنکه اشتر میچراند(خودم را عرض کردم)
  • توسط:دلتنگ خدا
  • سید یوسف، سلام...همه ی ما عاشقیم و به دنبال معشوق..عشق ها گاه ما را به عرش می رساند ، گاه به فرش..من، از عشقی که در زمین بود ، به خدا رسیدم........اکنون..با "نامه ای برای خدا" به روز هستم...خوشحال می شوم اگر نامه ام را بخوانی و مرا در راهی که شروع کرده ام همراهی نمایی..بهاری باشی...
  • توسط:حسین توکلی
  • سلام بر سید یوسف:حسینم از موقعیت سدر و کافور. از درگاه دلنگون با شما آشنا شدم. به گوشه درگاهتان که دقت کردم یوسف واقعی را دیدم.جملات غریبی نوشتید. گاهی فهمش برای انسان سخت می شود چه برسد به من.سلام علیکمغربت جملات از غریبی اوست ... از آشنایی با شما و وبلاگتون خوشحالمقبل از پاسخ به شما ، به وبلاگتون سر زدم و آخرین پستتان را مطالعه کردمیا حق علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">