بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

محبوب ترین مطالب

قیامت

 

 

 زمین قیامت همه اش آتش است ، بنگر که پایت را کجا می گذاری ...

 


اعتراف نوشت : ...  أ نـ ا الـ عـ بـ د الحـ قـ یـ ر ، متی إنتبه ؟

       دور از تو فضای دهر بر من تنگ اســـت                    دارم دلکی که زیر صد من سنگ است

       عمریست که مدتش زمان را عار است                    جانــــیست که بردنش اجل را ننگست

 

 

نظرات  (۱)

  • توسط:سید یاسر
  • سلام اخوی. دلمان بدجوری هوای مناجات دارد. دعا کنید جرعه ای نصیبش شود. عکس ماه هم مال خودم بود اما قشنگی عکس مال ماه بود نه مال من! به امید رویت خورشیدعلی علی...سلام علیکمنه من اشتباه کردم و شما هم ... پوزش به دلیل این حرفم -------------------------------------------------------------------------------قشنگی ماه مال عمویمان حضرت عباس (ع) ... وگرنه ماه که چیزی از خودش ندارهمگه نه آقا سید ... ؟من هم دلم مناجات می خواد ... توی سکوت شلمچه ...یا حق علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">