بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

محبوب ترین مطالب

بیانیه جمعی از وبلاگ نویسان و فعالان فضای مجازی

بسم الله الرحمن الرحیم

ولایت‌پذیری و تبعیت از امام عصر از وظائف هر مسلمان است و در عصر غیبت،

ولی فقیه عهده دار زمام امور مسلمین است. بر هر مسلمانی واجب است تا تبعیت خود را

از ولی فقیه خود، هم به صورت زبانی و هم به صورت عملی اثبات کند.

ما وبلاگ‌نویسان و فعالان فضای مجازی وظیفه خود می‌دانیم تجدید بیعت خود با ولی‌فقیه

را اعلام کرده و اعلام کنیم که حمایت‌ها و همراهی‌های ما با گروه‌ها و مسئولین تا زمانی است

که در مسیر ارزش‌های الهی و اسلامی گام بردارند. ما با کسی عقد اخوت نبسته‌ایم و مرزهای

 اعتقادیمان را با تمام وجود حراست می‌کنیم.

ما معتقدیم که مشروعیت مسئولین نظام وابسته به اجرای احکام اسلامی و تبعیت از نایب

عام امام زمان (عج) است و اگر کسی در غیر این مسیر گام بردارد، قرار گرفتنش در آن مسئولیت

 خلاف شرع و قانون اساسی است. ما از مسئولین می‌خواهیم تا «ولایت پذیری عملی» خود را

اثبات کنند و راه را بر هرگونه شایعه و حرف‌های حاشیه‌ای ببندند چرا که ما معتقدیم که تبعیت از

 ولی فقیه در قالب سخنان زیبا نیست و باید این سخنان در عمل ظهور یابند.

 

تعز من تشاء و تذل من تشاء
بیدک الخیر انک على کل شىء قدیر
جمعی از وبلاگ نویسان و فعالان فضای مجازی

نظرات  (۷)

سلام حاجی خسته نباشید..خوبید؟گرمای روزگار به کام!سلام علیکمالحمدلله این رو من باید بگیم با غیبت های طولانی شما و دیگر اهالی اینجا
ممنون سید ...ماییم و شبای مهتابیمون ...ممنوناین شعرت منو یاد اون فیلم شهریار انداخت و ... چقده دوست داشتمش:)راستی بابت اون پیغامایی که رسوندین ممنون بازهمیا علیممنونم بابت گلخوشحال میشم برای دوستان کاری انجام بدم .مگه توی اون فیلم هم خونده بود !؟
  • توسط:میناگر عشق(فلق)
  • میبینم که اینجا بعضیا نگران من شدن و...چقدر آدم خوشحال میشه یکی به فکرش باشه!و میبینم که بعضیا میخوان به حساب ما برسن!من گردنم از مو باریک تره، خدمت شما محدثه جان...سلام سید:)سلام علیکم و رحمه الله
    خوب میدونم میاد ... میخوام بدونم این همه کجا بوده؟البته اگه میشه هاااااااگرم نمیشه گفت مهم نیست ... خودم بعدا حسابشو میرسمآفا به حساب همه میرسند ...
    آقا که بله:دیاون که بله که دست شما دردنکنهنگفته ما کلی دعاگوی فلق هستیمبی انصافی بود اون همه بی خبری خب!نگران شده بودم دیگه!دیگه نگران نباشید ...انشاءالله که آی دی رو هم گرفتید ...
    چقدر حلال زاده ... میخواستم بیام جویا شم شما از فلق خبر ندارین؟کجاس؟ چرا جواب کامنت نمیده اقلا؟پست فدای سرشمیان انشاءاللهالتماس دعا
    بسم الله الرحمن الرحیماینجانب [...] با نام مستعار دلنگون، حمایت همه جانبه خود را از رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اعلام نموده و بدینوسیله با ایشان تجدید بیعت میکنم و اعلام میدارم که گوش به فرمان ایشان خواهم بود و با مخالفینش ذره ای مدارا نخواهم نمود...دوست دارم هر که او را دوست بدارد و دشمن دارم هر که با او دشمن باشد... مخالفین معاند را از خود رانده و بر علیه شان با تمام قوا مبارزه خواهم کرد.تاییدات ایشان را حکم مسلم شرع مقدس دانسته و سعی بر این دارم که نه از ایشان جلو بزنم و نه عقب بمانم...خدای را بر این عهد شاهد میگیرم و از خودش دوام عزت و طول عمر شریف را خواستارم...و من الله التوفیق[...]ملقب به دلنگون18اردیبهشت هزار و سیصد و نود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">