بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

محبوب ترین مطالب

دلتنگی

 

نمی دونم این دل گرفتگی ها به خاطر فصل یا احوالات درونی ...
ولی اینقدر دلم گرفته ، که چشمام همیشه داغه ...
خود به خود ازش اشک می جوشه ...
وقتی بغض راه گلو رو می بنده و جایی نباشه که خالیش کنی ، برگشت بغض به
درون یعنی خفگی ...
یعنی انتشار درد توی تمام سینه
دلتنگ روزهایی هستم که در انتظارشم ...

 


اعتراف نوشت : ... أ نـ ا الـ عـ بـ د الحـ قـ یـ ر ، متی إنتبه ؟

پیامک نوشت   : حال من خوب است ، ولی تو باور مکن ...

 


 

نظرات  (۱۰)

  • توسط:میناگر عشق
  • قرار فقط من به روز باشم؟؟ترک میدان است یا سکوت قبل و بعد طوفان؟؟؟درست میشه انشاء الله ... همون سکوت قبل از طوفان بهتره
  • توسط:محدثه
  • عوض صداشون کلی تعریف شنیدم ...همون موقع شناختمش که به رحمت خدا رفت ...روحش شاد و قرین لحظه هامون ، سید ...خوش به سعادتت که قبل از رفتنش شنیدی نوای دلشو:(((حسودیم شدیه عاشق بود ...
  • توسط:میناگر عشق
  • سلام علیکم بزرگوار.الهی شکر شما خوبین انشالله؟؟؟بله سید یادمه که گفتید، اینجا هم مروارید بارون بود! ریز و درشت...خدا خیرتون بده که استادتون و با همه بدی هاش دعا کردین،خدایی این استاده شما دارید آیا؟؟؟؟با این وضعیتش و تدریس هاش...واللهقبول باشه نماز هاتون. و انشالله که آرزوتون اگه خوبه بهش برسینواسه آرزو و حاجات من هم دعا کنید باشه؟؟؟شما سیدین و پارتی تون قوی ترینه ممکنه ، من رو سیه و هم....بله! یادمه که گفتید چه بلایی که....خوش به دلتون سید یوسفخیلی بزرگواریندعا کنین...وعده دیدار هم نزدیک ترینهههههخودم هم محتاج دعام ...
  • توسط:کاش مےشد خدا را بوسید...
  • گرچـ شب بسے تاریک استاندکے صبرسحر نزدیک است...اندکی صبر ، سحر نزدیک است ...
  • توسط:محدثه
  • خودش هر چقدم دیر بیاد قدمش رو چشمامه ...میذارم رو حساب بزرگی و لطف خودتون یه نفر که همه جوره و به همه اینقدر لطف دارین:)همه چیز پر از قشنگیه ... همین حرف منه:)منم با اون منتشر شدن درد به سینه و برگشت بغض آشنام سیدبا این تفاوت که اینبار جا بسیاره و من سکوت پیشه کردم و این هزار مرتبه عذاب آور ترانتظار واسه روزایی که قراره غافلگیرمون کنه با هر طعم و مزه ای قشنگه ...می بینین؟ همه چیز قشنگه ... حتی طعم های گس زهرآلودحتی همین زخم های کهنه و دردهای دوری همون که جاش تو سینه هامون خالیهانشاءالله قشنگی هایی که اینجورین ، به پایان برسه .
    غم باید واسه اهلش باشه...حرمت داره.کاش غم هامون واسه او می شد
  • توسط:میناگر عشق(فلق)
  • سلام سید...حالتون رو فهمیدم و...:((وقتی بغض راه گلوله رو می بنده و جایی نباشه که خالیش کنی ، برگشت بغض بهدرون یعنی خفگی ...یعنی انتشار درد توی تمام سینهمن هم دلتنگ روز هایی هستم که در انتظارش هستیـــماز هر دو جانب...سلام علیکمپس هم دردیم ...
  • توسط:میناگر عشق(فلق)
  • سلام سید...میخواید دیگه نخونین؟خو میدونم و شناختم بهم ثابت کرده که شما اذیت میشدمن شرمندم...سلام علیکمنه باز هم می خونم ...دشمنان شرمنده باشند ...
  • توسط:سعادتمند
  • .من همکلامی با گریه را به خفه شدن ترجیح میدهم!
  • توسط:تبعید شده ب زمین
  • این روزها بغض فرو خورده زیاد است ...و دروغ که نداریم بگوییم حالمان هم خوب است همه باور کنند ...دعا کنید درمانم ، درمانمان بیاید ......
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">