بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

محبوب ترین مطالب

خواهر

 

 

داداش اصغرم ، منم ، خواهرم ، می‌خوام زیر گلوت‌ ُ ببوسم …..

 

 


 

اعتراف نوشت : ... أ نـ ا الـ عـ بـ د الحـ قـ یـ ر ، متی إنتبه ؟

پیامـک نوشـت : و من الله التوفیق

نـــجوا نوشــت : اللهم إنی أسألک یا من أحتجب بشعاع نوره ...

 

 

  • سید

خواهر

نظرات  (۴)

  • توسط:لیلی
  • یابن الحسن........ دنبال جایی می گردم که صدای غریبی ات را نشنوم پیدا نمی کنم ! بازهم منتظر خواهم نشست ...
    سلام :من چند تا سوال داشتم ار خدمتتون 1- اینکه چطور وقتی آرشیو شما رو میزنم صفحات جداگانه باز میشه ولی من نمیتونم و در همون وبلاگم صفحه باز میشه .2- منظور شما از :اعتراف نوشت : نـــجوا نوشــت :و پیامک نوشت :اینا چیه ؟ و چه کاربردی داره ؟از تمام راهنمایی های شما در تمام مراحل متشکرم .اجرکم عند اللهسلام علیکمقالب وبلاگ بنده به طور کامل پیکربندی نشده و اینکه یه صفحه جدید باز میشه یک اشکاله نه حسن .البته شاید شما دوست داشته باشید در هنگام بازدید از آرشیو وبلاگتون یه صفحهجدید باز بشههر کدوم از موارد دیگر هم مخاطب خاص داره ...و من الله التوفیق
  • توسط:تبعید شده ب زمین
  • ..این دردانهبرادر نوازی را خوب بلد استهرچه باشد عمه اش زینب است .....
  • توسط:تبعید شده ب زمین
  • ..این دردانهبرادر نوازی را خوب بلد استهرچه باشد عمه اش زینب است .....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">