بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

محبوب ترین مطالب

حضرت فاطمه (س) ، باطن شب قدر

 

اِنّا أنزِلناهُ فی لیلة القدر

 قال الصادق (ع) :

مَن عَرَفَ فاطِمَة َ حَقَّ مَعر ِفَتِها فَقَد أَدرَکَ  لَیلَة القَدر

هر کس ، فاطمه (س) را آنگونه که سزاوار است ، بشناسد ، بی تردید شب قدر را درک کرده است .

                                                                                              بحار الأنوار - ج ۴۳ - ص ۶۵

  • سید

نظرات  (۱۴)

امامت وتاج گذاری حضرت صاحب الزمان تبریک.

 

روز عید است و ببین تو را میخواهنــد/

در تَبسُمِ ربیع بایقین تو را میخواهنــد/

 

ادامه ی این قصیده در وبلاگ

سلام . صبح شما بخیر . انشالله که روز خوبی رو داشته باشید.
 به یادت نصایح سالهای قبل شما بودم که سوال کردید "  در روز قرآن چقدر میخوانی ؟"
بعد که جواب مرا شنیدید ؛ گفتید که : " سعی کن هر روز قرۀن رو بخونی . "
از اون روز به بعد من هم با خودم عهد بستم که  قرآن رو بخونم حتی اگر احیانا فراموش کردم هر کجا که بودم حتی سرکلاس اون سوره ها و آیه هایی که حفظ هستم رو بخونم . نتیجه خوبی هم گرفتم .
پاسخ:
سلام علیکم
چقدر خوبه که به یادم آوردید ...
تلنگر خوبی بود ...

  • سیدناصر حسینی پور
  • با سلام و عرض ادب. گفتم عرض ارادتم را به شما ابلاغ کرده باشم. دعا میکنم عاقبت به خیر شوید و ...
    پاسخ:
    با عرض سلام خدمت شهید زنده دفاع مقدس
    ممنونم از دعای خیرتون
    انشاءالله رهرو راه شما عزیزان و یارانتان باشیم ...
    هنوز اون عصای مشهورتون پیدا نشد ؟
    درود بسیار عالی
  • توسط:اردیبهشتی
  • ثواب دارد پست عوض کنید هااااادر دست بررسی می باشد ...
  • توسط:سیدِ خدا
  • ...سپاس فراوان
  • توسط:سیدِ خدا
  • اینجا زیباستبا تبادل لینک چطورین؟؟به اختیار خودتان است ...بنده بسته به نوع مطالب و حال و هوای وبلاگ ها لینک شان را در وبلاگم قرار می دهم ...
    خوش گذشت ؟ومیگذره ؟ اساسی ی ی ی ...جاتون خالی ی ی ...
    سلام متشکرم از حضورتان . افتخار دادید. طاعات و عباداتتون مورد قبول خداوند
  • توسط:مرصاد
  • التماس دعا؛
  • توسط:منزل مرصاد
  • خوش به حال آنها که درکش کردند
    امشب این دل یاد مولا می کندلیلة القدر است احیا می کندچشم دل اختر شماری میکندآسمان هم بی قراری می کندالتماس دعا
  • توسط:اردیبهشتی
  • پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم می فرماید:“یا فاطمة! لو انّ کلّ نبیّ بعثه الله وکل ملک قرّبه شفعوا فی کلّ مبغض لک غاصب لک ما اخرجه الله من النّار ابداً؛ای فاطمه! اگر تمام پیامبرانی که خدا برانگیخته و تمام فرشتگانی که مقرّب درگاه خود گردانده است، برای هر کینه توزی که حقّ تو را غصب نموده است، شفاعت کنند، هرگز خدا او را از آتش [دوزخ] خارج نمی سازد.”14 . بحارالانوار، ج 76، ص 354.
  • توسط:بی رنگی...
  • کاش قدر ِ قدر را بدانیم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">