بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

محبوب ترین مطالب

روزنگار - 2

 

 چقدر به من و تو خوش گذشت ...

چقدر به من و تو خوش گذشت ...

بی بهانه ...

بی بهانه ...

امروز صبح بعد از مدت ها ، برف از حاشبه وارد متن شد ...

امروز بعد از مدت ها ، برف از حاشیه وارد متن شد ...

این روزها جای خالی ات را بیشتر حس می کنم ...

این روز ها جای خالی ات را بیشتر حس می کنم ...


اعتراف نوشت : ... أ نـ ا الـ عـ بـ د الحـ قـ یـ ر ، متی إنتبه ؟

پیامـک نوشـت : این سرما هم مانند باقی وقایع سال می گذرد ...

تذکـــــر نوشـت : دعایم زین پس ، بودن تو است ...

روایـــت نوشـت :

از محافظ سید حسن نصرالله سوال کردند چقدر سید حسن (حفظ الله) را دوست داری ؟

گفت آنقدر که اگر امر کند بمیر ، می میرم .

سپس پرسیدند چقدر امام خامنه ای (حفظ الله) را دوست داری ؟
گفت آنقدر که اگر امر کند سر سید حسن (حفظ الله) را بیاور , می برم .

 


نظرات  (۲۶)

  • توسط:میناگر عشق(فلق)
  • سلام سید ...ماشالله ماشالله بش بگید و بعدم که به به به ! چه کوچولویی ، چه لپ هایی و چقدر نازنین و اینا!به قول داداشمان ، اسمش را باید گذاشت لُپ لُپ !بگذریم ...دیدم یواش یواش وب ما میاین ، گفتم من با سر و صدا بیام اون همه یواشکی جبران بشه !بعدشم که دیگه پستتان تاریخش گذشته است و لُپ لُپ خان زیاد در دید عموم ! :)تذکر نوشتتاتن را لایک سلام علیکم و رحمه الله بانواز داداشتان دور نگه اش میداریم که خورده نشوند ... انشاءالله به زودی به روز می شود ...ممنونم بانو
  • توسط:منزل مرصاد
  • سلامماشاءالله چقد شبیه مامان بزرگشه در شب میلاد پیامبر رحمت در حرم کریمه اهل بیت نائب الزیاره بودیم ...علیکم السلام نه ه ه ، زیبا تره ... (امیدوارم مادر اینو نخونه) ... خیلی ممنونم ، بزرگواری فرمودید ...از آقای همسر هم به خاطر دعاهاشون تشکر می کنم ...
  • توسط:نای دل فقط آه
  • زمستان هست...بی یار همیشه اینجا سرد هست....
  • توسط:سپهرا
  • روایت نوشتتان خیلی جالب بود ...موافقم . خیلی جالب بود ...
  • توسط:مهمان خدا
  • لپ بچه را کشیدید از طرف ما ؟الا فداشدل این کار رو ندارم ...ولی ایشون علاقه شدیدی به گاز گرفتن بنده دارن ... البته شکر خدا دندون ندارند ...
    وسط جشنواره...میان رنگ ولعاب لباس های غیر معمول آدم های جور واجور...سرم درد گرفته است از بوی تند ادوکلن های قیمتی و آرایش پر رنگ آدم های زشت و زیبا...خسته شده ام...از همان روزهای اول تا این فیلم آخری که دیدم...بی خود و بی جهت...عبدالرضا کاهانی...تحملم کم شده...خسته شده ام از دهن کجی به آرمان هایم، به اعتقاداتم و داشته هایم...خسته شده ام از این همه فیلم بی معنا و پوچ...از این سینمای کثیف.متوجه نشدم چرا اسم عبدالرضا کاهانی وسط نوشته اومده ...ولی این چند وقت که شما برای جشنواره می نوشتید ...وقتی که نوشته های شما رو می خوندم ...مدام به این فکر می کردم که اون فضا رو چطور تحمل می کنید ...فکر می کنم جهاد یست برای خودش ...
  • توسط:بے رنگے...
  • لبخند...چقدر "گوگولی"! هستن!خدا حفظ اش کند ...دقیقا ... ممنونم از دعاتونالله معکم
  • توسط:سید مهدی
  • سلام ... حالت خوبه برادر ؟ این کوچولوی ناز کی باشن ؟علیکم السلام سید مهدی جانشکر للهشما خوبی ؟خواهر زاده ی بنده ...
  • توسط:اسکالپل
  • سلام سیدنا!اومدم بابت اظهار لطف و کامنتهایی که تو اسکالپل به یادگار گذاشتید تشکر کنم. متشکر برادر. این برادر محافظ از ماهم قاطی تر است گویا! خدا سربازان پا به رکاب ولایت و رهبری رو حفظ کنه.علیکم السلام شما با قلم اسکالپلی تان ، چشم دشمنان را کور می کنید ... زیارت حضرت (عج) و شهادت نصیبتان ...
  • توسط:اردیبهشتی
  • قالب زیبایی است. دقیقا من هم از این خوشم آمد.خیر استالخیر فی ما وقع انشاءاللهتشکر بابت قالب
  • توسط:فسقل فلانی
  • چه بچه ی نازی ... معلومه که باهاش خوش میگذره دقیقا ...الان هم اینجاست ...
  • توسط:اردیبهشتی
  • http://pichak.netقالب وبلاگ من هم پیچک است.قالبهای بدی ندارد. بعضی ها زمینه سیاه هستند که موافق این رنگ نیستم وگرنه خیلی زیبا بودند. اگر مذهبی می خواهیدسری 50و49خودتان نظری بیافکنید بهتر است.بسیار سپاسگزارم ... یکی از قالب های سری 50 رو انتخاب کردم ...
  • توسط:اردیبهشتی
  • قالب جدید است آقا سید؟!قبلی بیشتر ه دل می نشست!رنگ خاکستری تکلیفش معلوم نیست!نه سفید است و شاد و نه ...سلام علیکممدت هاست دنبال قالب می گردم ...اون قالب خاکستری هم موقتی بود ...ممنونم از نظرتون
  • توسط:- خط تیره -
  • من الان بگم متوجه نشدم خیلی عجیبه ؟؟چه حرفیتون راجع به بوی سیب ؟؟سهم شما هم باید می بود ...
  • توسط:اردیبهشتی
  • سپاس . کار را برای بچه ها خواهم خواندتشکرو من الله التوفیق
  • توسط:اردیبهشتی
  • ببخشید الان نظرات را دیدم فکر کنم فقط من به عکسها اشاره ای نکردم! باور کنید دیدم! اخر خودم بچه کوهستانم و ...ولی خب این مطلب آخر که هفته پیش هم اتفاقا خانم آقا سیدی بنام "آقا سید وحید" برایم پیامک زدند ، داغ دلم را تازه کرد . یادآوری اشکهای جوانان خارجی که برای همایش بیداری اسلامی دعوت شده بودند و پای منبر رهبر نشسته بودند !و حالا عکسها : خداوند این کودک را سالم و صالح بگرداند که این روزها تربیت بچه ها از دست والدین خارج است مگر نفس حضرت حق و خلیفه اش حضرت ولی عصر (عج)و عکسهای بعدی : « الله اکبر ! »جاده محل کارم ِ شرمنده ام که ویرایش شد ...این کوچولو خواهر زاده ی بنده اس ...
  • توسط:- خط تیره -
  • اعتقاد ِ عمیق ب ِ کدوم حرفتون ؟!..چی عجیبه ؟! ...بوی سیب ...
  • توسط:اردیبهشتی
  • من غصه دار می شوم وقتی می بینم خارجی ها برای داشتن انقلاب و رهبری چون ما عطش دارند و ما ...جریان های نفاق داخلی ، برای از بین بردن همین آرمان هاست ... باید بصیر بود ...
  • توسط:مهمان خدا
  • وای جووونماشاللهچقدر ماهه این جوجه ...دلمان رفت ...جوجه !!؟
  • توسط:میناگر عشق(فلق)
  • همین خودشیفتگیتون کم بود که ماشالله به کلکسیون اضافه شد!بچه اگه به شما شبیه میشد که انقدر نمکی نمیشد این به اون در!نه کوشیار جان رو گفتم ملت میتونن مطمئن باشن! حالا اگه نیستن دیگه عیب از شماستنه بابا باطن کودک سپید است و ما بزرگتر ها هر چقدر خوب سفید ! شرمنده حالا من و بگید باطنم زیباس یه چیزی! به هر حال هر چه کوچکتر ...شوخی بود، باطنش اگر به شما ببرد یقینن تمام خلق الله راضی اند جز شیطان!بله بخوانید و ذکر کنید بی ماشالله چیزی را ننویسند و نگاه نکنند ...الله معکممنظورتون بنده ام دیگه بانو... خب مطمئن باشند ، اختیار افکار عمومی رو ندارم ... بر منکرش ...
  • توسط:میناگر عشق(فلق)
  • انشالله قرار زندگیتون بر گرده و مستدام .رشید توصیفی بود برای همون کوچولوی عزیز تر از همه است! که ماشالله ...کیفیتش هم که عالیه، انقدر نزنید تو سر جنس .ما سرا پا گناهیم و شرمنده .
  • توسط:میناگر عشق(فلق)
  • ماشالله،کی باورش میشه این رشید خان الان 8 ماهش باشه ...عکس های برفی عالی ان ! وقتی درخت های زمستونی رو میبینم که هیچ برگی به تن ندارن و مقاوم ایستادن ، وقتی تلاششون واسه نو شدن رو میبینم !از خود تنبل و سُستم میترسم و نا امید میشم ...هفت ماه و 17 روز و چند ساعت ... رشید کیه !؟ ببخشید که کیفیت نداره ، توان گوشیمون همین اندازه اس ...نا امیدی که گنــ ...اغراق نفرمایید ، شما که ماشاءالله پر تلاش هستید ...
  • توسط:میناگر عشق
  • اندکی سوال به وجود اومده !؟جای خالی چه کسی بیشتر احساس میکنید !؟...زندگی را ...!ممنونماصلاح شد ...
  • توسط:میناگر عشق
  • سلام علیکم سید ...من یه روز این بچه رو ... ماشالله چقدر بزرگ شد و نازتر از کودکی تر هاش .شبیه دختر ها شده سید !ماشالله بچه داره قدی میکشه عین شما ! خوشگلیش هم بعید میبینم به شما برده باشه و اِن یکاد بخوانید لطفا ...علیکم السلامفقط بابا و مامانش متوجه نیت شوم شما بشن ... دقیقا ... عین من !کی ؟ سید ؟ این طوری تعریف نکنید ، ملت فکر می کنند خبرایی ِ ... ظاهر یا باطنش ؟ با تعاریفی که شما فرمودید ، خواندنش واجب است ...
    ماشاء الله چه مامانی ِ ...وای خدا این درختا خیلی قشنگِ ...جوجه نه ! جوجو ...دقیقا ... !
  • توسط:میناگر عشق(فلق)
  • آخـــــــــــــــــــــــــــی! رشید خان جان و گفتن جوجه ؟ قشنگه اما ماشالله خیلی بهش نمیاد ...لُپِش رو فراموش نکنید از جانب من !تنبل خان !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">