بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

محبوب ترین مطالب

بهشت زیر پای مادران است

امروز روز مادر هست ، هیچ وقت در زندگی به چیزی حسودی نکردم ولی امروز به تمام اونایی

که تو خیابانها و مغازه ها برای مادرشون کادو می گرفتند حسودیم شد . کاش من هم یکی از

اینها بودم تا برایت کادو می گرفتم . یاد سالهای قبل و این روز می افتم که با چه عشقی برای

تهیه هدیه ات به اینجا و آنجا می رفتم تا لایق مهربونیت بهت هدیه ای بدم .

 

                                                                                    خواهر کوچولو


پی نوشت : این نوشته برای بنده که روضه ای کامل بود ...

 

  • سید

نظرات  (۱۳)

  • توسط:لیلی
  • سلام آقاسید و بانو ی مهربون به دعای شما نیاز دارم با خلوص نیتت و قلب مهربونت محتاج دعایم ........................>
  • توسط:اشک مسیح
  • سلاماشک غزل با "بهشت حُسن" به روز شدیا علی
  • توسط:کوچه ی باران خورده...
  • باسلامباترکیب بندی زیبا در مورد ولادت حضرت زهرا به روز و منتظر حضور گرم شما هستیم.
    ای تاج سر عالم و آدم زهرا / از کودکی ام دل به تو دادم زهراآن روز که من هستم و تاریکی قبر / جان حسنت برس به دادم زهرا . . .فلق بانو تولد حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز زن را به شما تبریک می گویم.امیدوارم که در کنار سید یوسف خوشبخت باشید.من حدس میزدم که مراسم ازدواج شما دو گل در زوز تولد حضرت فاطمه (س) باشد!!!!!!!!!فلق بانو:سلام بانوی با محبتممنونم برای تبریک و آرزوی خوبتون، انشالله :)تا مراسم ازدواج ما هنوز راه هست عزیزم، سعادت نداشتیم...
    سلام سید یوسف و بانوفلق عزیزاز اینکه مطلب خودم رو در وبلاگتون دیدم تا مدتی شوکه شدم . اصلا باور نمیکردم که منو قابل دونسته باشید. خدای من ....من کجا و شما کجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!متشکرم که قابل دونستید. بی نهایت متشکرمامیدوارم که لایق شما خوبان باشم.فلق بانو و سید یوسف:تایین قابل بودن و نبودن ها فقط دست خداست و ...اختیار دارید، هر جا که مطلب خوبی باشه ما با اجازه نویسنده و صاحب متن استفاده میکنیم.شما به ما بی اندازه لطف دارید و کم لطف به خودتون.ممنونم که به سر میزنیدانشالله لایق نظر آقا باشیم
  • توسط:طعم باران
  • ...فلق بانو:ممنون بانو]
  • توسط:سیده زینب
  • آه...چه زیبا دعا کرد اردیبهشتیآمینفلق بانو:کیلیک رنجه فرمودیدآمین:)
    با سلامنقد مجموعه «قبله مایل به تو»سروده آقای برقعیفلق بانو و سید یوسف:علیکم السلام
    سلام وب زیبا و جذابی دارید.مطالبتونم خوب بود.موفق باشیدسید یوسف و فلق بانو:علیکم السلام...
  • توسط:جنجال یک سکوت
  • روضه ی مکشوف با این آیه به رنگی دیگر در می آید :و بشر الصابرینالذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون ...
  • توسط:اردیبهشتی
  • خدایا همانقدر که در من جسارت داد و بیداد کردن سر والدینم هستشجاعت عذرخواهی و بوسیدن دستهایش را به من عطا کن !!سید یوسف :آمین برای قسمت دوم ...
  • توسط:منزل مرصاد
  • به ساختمان همسران سر بزنین روضه مکشوف اونجاست سید یوسف :خوانده شد اما ...
  • توسط:فلق بانو
  • مادر...دلم برای مادرم تنگ ترین شده...خدا سایه ی مادر هامون و از سرمون کم نکنه...سید یوسف:خدا صبر بدهد به شما بانو ...انشاالله بانوی من
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">