بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

محبوب ترین مطالب

انتظار

قالب اینجا رو به نام مادرم زهرا (س) مزین کردم

دلیل ؟

چون منتظرم آقام به اینجا سربزنن ... آقام میان ، مگه نه ؟

یه نفر برام دعا کنه ...

اللهم عجل لولیک الفرج

  • سید

نظرات  (۲)

اللهم عجل لولیک الفرجتا زخـــــــــم های کهنه دل را دوا کنم ... با ذکــــر نام پاک تو ذکر خـــــــدا کنمیافـاطمه به سجده بگویم به صد نفس ... مولای من تویی و به حاجـت صدا کنم تا پا نهم به خاک مــــــــدینه به یاد تو ... خاکش ز بهر چشم ترم توتیـــــــــا کنم چون آن ضریح گمشــده پیدا نمی کنم ... اندر کنار قبر نـــــــــــــبی عـقده وا کنم من عهد بسته ام که بمـیرم ز داغ تو ... عهدی دگر کنم که به عــــهدم وفا کنم غمهای آسمان که هجوم آورد به دل ... رفع غم گران به حدیث کســـــــــاء‌ کنم مهدی کجاست تا که به امر ولایتش ... سرهای دشمنان تو از تن جـــــــدا کنم نوشته هاتون رو دوست دارم چون از روی حس درونی و صداقت نوشته ای .ممنونم از حضورتونهر چیزی که از دل باشه بر دل می نشینه .البته بعضی هاش حرف دل ...
  • توسط:رگبار
  • ما شا الله به این نیت ...شک نکنید که هر جا بیرق مادرمون بر پا بشه و اسمشون بیاد آقا اونجا حضور دارند ...هی من می خوام بگم خوش به حالتون ... خب چی کار کنم اول صبحی فقط غبطه گذاشتین رو دلم ...شما که اهل دلی من رو دعا کن ...حضور قلب مهمه که من ندارم ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">