بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

محبوب ترین مطالب

یاد دوستان

در این سفر هر جا که بودم ، به یاد دوستان مهربانم بودم ... اساسی

کلوخ ... به هر جایی نگاه می کردم او بود

حنانه ( شاهدخت سرزمین ابدیت ) ... به یاد پدر

یادداشت های گم شده ... مدام در حال نوشتن بودم ولی باز گمشده ام را نمی یافتم

کافه تلخ ... تمام تلخی سفرم ، که چرا نیافتمش

چکه ... آسمان ابری دلم

 

  • سید

نظرات  (۱)

قربان مرام و معرفت شما ... ممنونم ...ان شا الله جبران کنیمحق دوستی همینه که همیشه به یادش باشی ...جبران چی ؟ اول باید دید خدا قبول کرده یا نه ؟فقط محتاج دعاتون هستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">