بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

بیت الاحزان

... بیت الاحزان ، قبله رنج انسانها ست

محبوب ترین مطالب

مادر

و ، روزها و هفته ها می گذرد و عالم به روزهای حزن خود نزدیک و نزدیکتر می شود ...

با چشم دل بنگر ، مروارید ها را خواهی دید ...

آسمان هم به گریه افتاده ...

و که می داند او کجا خیمه را بر پا کرده ...

آیا این بار خورشید در ماه است ...

ماه به رنگ خون درآمده ...


پی نوشت : ...

 

 

 

نظرات  (۷)

مادر دوستت دارم وتا ابد به تو محتاجموهمین لحظه این قدر اشک برای ریختن دارم که موهایت تر شودخودت را از من دور کرده ای،با این وجود توجه وعشق تو هنوز در دلم برپاستتو مامن وسرپناه من هستیکه مرا از گزندها وآسیب ها حفظ می کنیمن از دیوارها می گذرم وپرواز می کنمو تمام کارهایی را که باید،انجام می دهم تا در پناه تو باشمشاید من یاغی وسرکش باشماما می دانم حتی زمینی که بر روی آن ایستاده ام از عشق تو سرشار استمن منتظر لبخند درخشان وپرغرور تو هستم،مادرلبخندی که هر گره ای را باز می کندبرای تمام لحظاتی که به خاطر من رنج کشیده ای متا سفماما بعد از طوفان های کوچکاین آرامش است که پا برجا خواهد ماند.
  • توسط:سید مهدی
  • سلام داداش تقبل الله ,احسنتیه ذره زود شروع نکردی امروز ولادت دختر خانم فاطمه زهرا علیهاالسلام ها ولی متنت به دل میشینه
  • توسط:تبعید شده ب زمین
  • و سه نقطه بی پایان همیشگی برای بی مادر شدن زمین ...
  • توسط:میناگر عشق(فلق)
  • ....هیچی نمیشه گفت ... فقط باید گوش سپرد ...
  • توسط:جا مانده
  • هر شب دلم به گفتن یک فاطمه خوش استاز من مگیر دلخوشی ام را خدای من ...
  • توسط:میناگر عشق
  • سلام سید.من موندم یه عالمه شرمندگی!تقصیر من نبود! این جامعه مجازی ما رو دوس نداره...دعـــــــاسلام علیکم و رحمه الله[شرمندگی و خجالت شدید بنده]
    از این بانو، حاجت ها گرفته ام که اگر بگویم، مرا حلاجم کرده بر دار کنند...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">